31DC2015 #10 Gradient nails

Til mine gradient negle har jeg valgt at lave en mani bestående af tre flakielakker fra ILNP. Jeg lavede en lignende manicure for noget tid siden(HER) og jeg synes den var så flot! Til dagens tema ville jeg igen lave en flakie gradient, og idag har jeg lavet den ud af lakkerne, Phoenix, Atlantis og Ice House. Jeg synes det er blevet så fint! Jeg har brugt en sort base og derefter sponget de tre lakker ovenpå, hvilket har givet det meget dækkende look🙂
_____________
For my gradient nails I chose to do a mani with three flakie polishes from ILNP. I did a similar mani some time ago (HERE) and I thought it was so pretty! For todays theme I wanted to do another flakie gradient using the polishes Phoenix, Atlantis and Ice House. I think it turned out SO pretty! I used a black base and then sponged on the polishes which left me with a very opaque look🙂

1 2

2 Comments on “31DC2015 #10 Gradient nails

Skriv et svar

