NOTD – ILNP Open Fields + Cold Fusion

a
Hvis der er nogle lakker jeg glæder mig til i øjeblikket, så er der ILNP’s forårslakker! Jeg er altid langt mere interesseret i ILNP’s kollektioner end f.eks OPI og Essies. Jeg synes bare ILNP laver nogle vildt flotte kollektioner, og jeg har i hvert fald planer om at købe hele forårkollektionen!

I min begejstring for den nye kollektion, kom jeg i tanke om mine ultrachrome flakies, og jeg har kun fået vist tre af dem på bloggen, så jeg havde lyst til at lave en mani med to af lakkerne. Jeg har valgt at bruge en svamp til at duppe lakkerne på, for at få dem til at dække helt. Jeg synes det giver en super fed effekt.
Egentlig havde jeg tænkt mig kun at tage Open Fields på (den grønne) men jeg synes det ville være fint med lidt blåt på tipperne, så der har jeg duppet lidt Cold Fusion på.
Jeg synes der er ret havfrue-agtigt!🙂
______________
If there’s a collection I’m excited about at the moment, it’t the ILNP spring collection! I’m always more interested in ILNP’s collections than OPI and Essie. I just think ILNP makes some awesome collections, and I’m definitely planning on buying the whole collection!

In my excitement for the new collection, I remembered my ultrachrome flakies, and I’ve only showed three of them on the blog, so I wanted to make a mani with two of the polishes. I chose to use a sponge and sponge the polishes on, to make them opaque. I think it gives it such a cool look.
I was actually only gonna put on Open Fields (the green) but I thought it would look cool with some blue on the tips, so I sponged on Cold Fusion on the tips.
I think it looks very mermaid-y!🙂
134562

One Comment on “NOTD – ILNP Open Fields + Cold Fusion

Skriv et svar

