Sally Hansen Miracle Gel – Game of chromes review

Så fik jeg prøvet Sally Hansen Game of chromes i en uge, og er klar til at skrive en lille anmeldelse.

Sally Hansen Miracle gel er et af de specielle gel systemer hvor man kun skal bruge en lak og en top coat. Man behøver ikke base coat eller UV lampe, da lakken hærder med naturligt lys. Sally Hansen er kommet ud med over 30 Miracle gel lakker (Der er vist nok lavet 47 i alt), og lakkerne er delt op i forskellige små kollektioner.
Der bliver lovet op til 14 dages holdbarhed.

Jeg synes konsistensen på Game og Chromes var god. Nem at arbejde med, og farven er super flot. Top coaten tørrer hurtigt, hvilket jeg synes er super. Dog skal man være opmærksom på, at den trækker i lakken, så man skal sørge for ikke at lægge meget tryk på, og have en god mængde top coat på børsten.
__
I finally tried Sally Hansen Miracle gel Game of Chromes this week, and I’m ready to make a little review.

Sally Hansen Miracle gel is one of those gel systems that only needs a polish and a top coat. No base coat or UV light is needed, cause the polish dries with natural lighting. Sally Hansen has come out with over 3o Miracle gel polishes (actually about 47 in total) and the polishes are divided in to smaller collections.
The polish promises up to 14 days of wear.

I think the consisteny of Game of chromes was really good. Easy to work with and the color is beautiful. The Gel top coat dries pretty fast, which I love. One thing to notice though, is that it does pull in the polish, so you have to be careful not to put too much pressure on and have a good amount on the brush when you apply it.

1

Umiddelbart var jeg ret overrasket, for den holdt super godt. Ingen tipwear eller chipping i sigte, før dag 4. På dag 4 fik jeg en lille chip på min langfinger, men det var ikke noget der var så tydeligt. Dog gjorde det, at det nemmere chippede lige dér, da ting hang fast, så det var lidt irriterende. Som man kan se på billedet var der også en smule tipwear på tommelfingeren.
__
I was to start out fit pretty surprised at how it lasted. No tipwear or chipping, until day 4. on day 4 I got a minor chip on my middle finger but it wasn’t that noticable. It did make it easier for the polish to chip right there, cause stuff kept hanging on to it so that was a bit annoying. As you can see on the picture, there’s also a bit of tip wear on the thumb.

IMG_1713

Der skete egentlig ikke mere indtil dag 6 hvor det tog lidt fart, og den stort set chippede på alle fingere, undtagen ringefingeren. Desuden chippede den to steder nede ved neglebåndet, hvilket jeg fandt meget underligt.
__
Not much happend until day 6 when things really started chipping. It chipped on almost all my fingers, execpt my ring finger. Besides, two places it chipped at the cuticle, which I found very weird.

IMG_1719

IMG_1721

Men faktisk synes jeg, at det er godt holdt. Jeg kan sjældent have en lak på i 4 dage uden at der sker noget. Der plejer altid at være tip wear, så det er jeg meget overrasket over, at det ikke skete her. Så jeg vil sige, at jeg godt ville turde at tage en Sally Hansen gel lak på til en uges ferie, men bestemt ikke en 14 dages ferie, for det lader ikke til, selvom det er det Sally Hansen Miracle gel lover, at det kan holde så længe. Og det havde jeg heller ikke regnet med.
__
But I actually think it lasted pretty well. I can rarely wear polish for 4 days without anything happening. I usually get tip wear, so I’m very surprised, I didn’t get any here. So I would say that this is something I would trust to wear on a weeks vacation, but definitely not 14 days, cause it seams, even though that’s what Sally Hansen Miracle gel promises, that it can’t last that long. And I wasn’t expecting that.

Polish sent for review

2 Comments on “Sally Hansen Miracle Gel – Game of chromes review

Skriv et svar

