Chanel Sweet star FNO 2014

Hvert år laver Chanel lakker til Fashions Night Out, og det har de selvfølgelig også gjort i år. De har lavet én lak, så det er ikke så vildt, til gengæld er den virkelig flot, så der er grund til at flippe ud! I hvert fald fra min side, for jeg synes det er en skøn lak. Jeg havde ikke været sikker på, at jeg ville købe den, men jeg kan huske, at jeg sidste år sagde til mig selv, at jeg SKULLE købe alle Chanel FNO lakker. Og så kunne jeg ikke stå for denne lak.
Det er en rigtig speciel lak, og jeg har lidt svært ved at beskrive den. Jeg vil nok kalde den sølv/grøn/lilla metallic. Den er super shimmer-y og har en anelse duochrome. Den er helt vildt flot synes jeg.
Man kan selvfølgelig se lidt penselstrøg, men sådan er det med metalliske lakker. Jeg har ikke noget imod det, for jeg synes ikke det er så slemt.
___________
Every year Chanel makes polishes for Fashions Night out and they did again this year. They only made one polish so it’s not that crazy, but the polish is stunning, so there’s a reason to flip out! At least for me, cause I think this is a beautiful polish. I hadn’t been sure whether or not to buy it, but I remember that I told myself last year, that I HAD to buy the Chanel FNO polishes. And I just couldn’t resist this polish.
It’s a really special polish, and I have a bit of a hard time describing it. I would call it silver/green/purple metallic. It’s super shimmer-y and has a slight duochrome. Its really beautiful I think.
Of course you can see some brush strokes, but that’s how it is with metallic polishes. I don’t mind it, I dint think it’s that bad.

1

2

4

3

2 Comments on “Chanel Sweet star FNO 2014

  1. Hold op hvor er den bare flot! Hvor har du fået fat i den? Har endnu ikke kunne finde den i matas🙂

Skriv et svar

