Testing Sally Hansen Miracle Gel – Game of Chromes

I denne uge vil jeg teste en af Sally Hansens “nye” gel lakker. Jeg fik tilsendt nogle af dem for noget tid siden. Lakkerne lover 14 dages holbarhed, og så skal man kun bruge en af lakkerne og den specielle gel top coat. Ingen base coat or UV light. Så det skal selvfølgelig testes.
Jeg regner med at have denne lak på i 7 dage og se hvordan den holder. Men nu må vi se, måske bliver det længere tid.

Jeg valgte at tage den super flotte Game of Chromes på. Den er virkelig fin. Den minder mig lidt om en af mine yndlingslakker, OPI Designer… de better. Super flot.
Jeg vil ikke skrive så meget andet, da jeg laver et opsamlingsindlæg og review efter de syv dage🙂
______________
This week I’m going to be testing the “new” Sally Hansen Miracle Ge polishes. I recieved some of them a little while ago. The polishes promises up to 14 days wear, and you only have to use one of the polishes and the special  top coat. No base coat or UV light. So that has to be tested.
I’m planning on wearing this for 7 days to see how it lasts. But lets see, I might wear it longer.

I chose to wear the beautirul Game of Chromes. It’s really pretty. It kinda reminds me of one of my favorite polishes, OPI Designer… de better. Super pretty.
I’m not gonna write more thn this, cause I’m gonna do a complete post and review after the 7 days🙂

1 2 3 4

Polish recieved for review

One Comment on “Testing Sally Hansen Miracle Gel – Game of Chromes

Skriv et svar

