#6 Darker Times – The Nightmare before Christmas

Så fik jeg endelig nogle gode billeder af denne mani. Jeg har efterhånden haft den på i noget tid, men vejret har bare ikke været godt, så jeg har ikke kunne få gode billeder. Og jeg VILLE have gode billeder af denne mani, for jeg er rigtig stolt af den.
For mig er det ikke Halloween uden The nightmare before christmas, så igen i år skulle jeg selvfølgelig lave NBC negle. Jeg lavede nogle sidste år som blev okay, men jeg ville udfordre mig selv lidt og arbejde med lidt skygger, da jeg synes sidste års negle var ret “flade”.
Jeg har lavet forskellige baggrunde til hver negl, og jeg synes det giver et super cool look. Jeg er især vild med den stenmur-negl jeg fik lavet. Er vild med hvordan Jack kom til at se ud. Synes de to andre karakterer er lidt flade, især Oogie, som jeg simpelthen ikke kunne finde ordentlige billeder af. Så de blev sådan her, og jeg er rigtig glad for dem alligevel. Jeg kan egentlig også godt lide em jeg lavede sidste år, men er bare mere vild med dem her 🙂

___________________
I was finally able to get some good pictures of this mani. I’ve been wearing it for quite some time, but the weather hasn’t been good, so I haven’t been able to get any good pictures. And I WANTED good pictured of this mani, cause I’m really proud of it.
To me it’s not Halloween without The nightmare before christmas, so I obviously had to do NBC nails again this year. I made some last year that turned out okay, but I wanted to challenge myself a bit, and add some more shadows, because I thought last years nails yere a bit “flat”. I made different backgrounds for each nail, and I think it gives a super col look. I really love how my brick wall nail turned out. I also love how Jack turned out. I think the other two characters are a bit flat, especially Oogie, I just couldn’t find any good pictures of him. So this si how they are, and I really like them. I actually also really like last years NBC mani, I just like these more.

1

2

11 Comments on “#6 Darker Times – The Nightmare before Christmas

  1. These are gorgeous! You really should be proud of Yourself! Did You use only polishes or acrylic paints?

  2. You really do wonderful mani, what you do is fantastic, I’m always amazed ! The characters are well-done, especially Jack 🙂

Skriv en kommentar