#5 Darker Times – Witches brew

(Først og fremmest, jeg har nu fundet på et navn til dette års Halloween manis. Hvis I undrer Jer over, at dette er nr. 5, så er det fordi jeg har tilføjet nogle af de manis jeg har lavet til 31 Day challenge, da jeg allerede havde tiltænkt dem som en del at årets Halloween negle. Hvis det giver mening)
Endnu en mani inspireret af et Yankee Candle. De er bare SÅ fine, så jeg kan slet ikke… ikke blive inspireret til manis!🙂. Denne er heldigvis noget mere simpel end den forrige, og jeg elsker den meget mere. Synes farverne og figurerne er så fine!
Selve Yankee Candle lyset er sort med hvide figurer, men jeg havde lyst til at gøre min mani lidt mere spændende, så jeg tilføjede lidt rødt på tipperne af neglene, og jeg synes det blev super flot! Resten er som altid lavet med hvid akrylmaling.
Den sorte jeg har brugt er Ozotic Mr. Big in Black. Den røde er Nilens Jord 654, som er en ny efterårs/vinter lak Nilens jord er kommet ud med, som jeg modtog for nogle dage siden. Super flot rød lak. Der er også udkommet en anden ny lak fra Nilens jord, en smuk orange/kobber glitter, som jeg forhåbentlig får tid til at vise Jer!🙂

Anyway, jeg er super glad for denne mani. Og som I nok kan se, så er mine negle super korte! Jeg var nødt til at klippe den da en af dem knækkede. Jeg prøvede faktisk at runde neglene, så jeg ikke behøvede at lave dem helt korte, men jeg kunne simpelthen ikke klare den form. Så det var back to basics, tilbage til firkantede nubbins!🙂
______________
(First off, I now found a name for this years Halloween manis. If you’re wondering about this being number 5, it’s because I included some of the manis I did in the 31 day Challenge, as I had already thought of them af part of this years Halloween nails. If that makes sense)
Another mani inspired by a Yankee Candle. They are just SO pretty so I cannot… not be inspired for manis!🙂. This is fortunately more simple than my previous one, and I love this mani more. I think the colors and the figures are so pretty!
The Yankee Candle is black with white figures, but I wanted to make it a bit more exciting, so I added some red on the tips, and I think it turned out great! The rest is made with acrylic paint.
The black polish is Ozotic Mr. Big in Black. The red is Nilens Jord 654 , a new polish for fall/winter that I received a couple of days ago. Such a pretty red. They also came out with a beautiful orange/copper glitter that I can hopefully show you at some point!🙂

Anyway, I’m super happy about this mani. And as you can tell, my nails are super short! I had to cut them cause one of them broke. I actually tried rounding my nails, but I just couldn’t take the shape, so it was back to basics, back to square nubbin!😀

1

3

2

Nilens Jord polish is received for review

6 Comments on “#5 Darker Times – Witches brew

Skriv et svar

