NOTD – Poisoned love apple (+ NEW NAIL SHAPE :O)

Valentinsdag var igår, så selvfølgelig skulle jeg have haft denne mani klar igår. Men den blev først færdiggjort idag… så bedre sent end aldrig ikke?

First off, som I nok kan se, så har jeg fået en ny form på mine negle. Jeg har længe haft lyst til at prøve noget nyt, og igår gjorde jeg det så. Jeg synes faktisk det er blevet ret fint. Intet sår mine firkantede negle, men som jeg siger, negle vokser og kan komme tilbage til samme form igen. Nogle gange er det rart med lidt forsandring.

Dagens mani er en V-day mani, og en del mere traditionel end min forrige valentinsmanicure. Denne har både lyserød og rød og hjerter og mennesker. Først vidste jeg ikke hvad jeg ville med denne mani. Jeg lavede pegefingeren først, med idéen om, at manden skulle til at tage en bid af et forgiftet “love apple”. Jeg vidste bare ikke hvordan jeg skulle få den historie frem på de andre negle. Så det blev altså til en kvinde der luftkysser hjerter hen imod ham.. som han så spiser. Okay, jeg indrømmer, det er ikke vildt gennemtænkt, men jeg er super tilfreds med resultatet!!

Min base er Chanel May toppet med Shimmer Polish Arriann. Resten er akrylmaling.
______________________________

Valentines day was yesterday, so obviously I should have had this mani ready yesterday. But I only just finished it today… so better late than never right?

First off, as you can probably tell, I reshaped my nails. I’ve been wanting to do it for a long time, so yesterday I did it. I actually think it turned out quite alright. Nothing beats my square nails, but as I say, nails grow out again, and can get back to the same shape. Once in a while it’s nice with a little change.

Todays mani is a V-day mani, and this one is quite a bit more traditional than my last V-day mani. This has both red and pink and hearts and people. At first I didn’t know where I was going with this mani. I made the pointer finger first, with the idea that the man was about to take a bite of a poisoned love apple. I just didn’t know how to get that story across on the other nails. So it ended up with a woman blowing hearts towards him… that he eats. Okay, I admit, it isn’t super thought out, but I’m super satisfied with the result!!!

My base er Chanel May topped with Shimmer Polish Arriann. The rest is acrylic paint.

3

2

1

Shimmer Polish Arriann is recieved for review

9 Comments on “NOTD – Poisoned love apple (+ NEW NAIL SHAPE :O)

  1. that’s just amazing ! Love the fact that it’s the man who eats the apple, and not the woman 😉 Your freehand skills are the best !!!!

Skriv en kommentar