NOTD – I love you like XO

Så er det igen blevet den tid på året hvor butikkerne bliver fyldt med kvalmende lyserøde og røde farver og hjerter hvorend du ser. Det er valentinsdag, og det er nu meget hyggeligt… eller hvad?
Jeg synes I hvert fald, at det er dejligt med en undskyldning for at lave søde negle med hjerter på. Dog har jeg i denne omgang valgt at lave en mere nedtonet V-day mani, og jeg synes den er så fin.
Min inspiration har jeg fra Beyoncé’s sang XO. Sangen er fra hendes nye album. Det er den eneste sang jeg har fra hendes album og synes bare den er rigtig god.
Ellers har jeg ladet mig inspirere af ”Han elsker mig, han elsker mig ikke”- legen, hvor man piller blade af blomster og siger “Han elsker mig/han elsker mig ikke” for hvert blad. I kender den vel godt. Til mine kronblade har jeg slevfølgelig valgt at lave hjerte istedet for dråbeformer… det er jo valentinsdag.
Teksten er som sagt fra Beyoncé’s sang. På en eller anden måde synes jeg, at de to ting passede godt sammen. Jeg lavede mine XO’er i lyserød, da jeg simpelthen synes det måtte være noget lyserødt på en V-day mani!

Min base er OPI What’s with the cattitide med Deborah Lippmann Glitter in the air over. Resten er akrylmaling.

Jeg laver nok endnu en V-day mani når det faktisk er Valentinesdag.

________________________________

Once again it’s the time of year where the shops get filled with nauseating pink and red colors and hearts wherever you turn your head. It’s Valentine’s Day, and that’s pretty nice… or is it?
I for one think it’s nice to have an excuse to make cute nails with hearts on. But this time I chose to do a more toned down V-day mani, and I think it’s so pretty.
My inspiration I got from Beyoncé’s song XO. The song is from her new album. It’s the only song I have from the album, and I think it’s really good.
I also got inspired by the “He loves me, he loves me not” game, where you pick petals of a flower and say “he loves me/he loves me not” for each one. You know it. For my petals I chose to do hearts instead of tear drop petals… it is Valentine’s Day.
The text is, as mentioned, from Beyoncé’s song. In some way, I thought the two thing matched really well. I made my XO’s in pink, cause I thought there had to be some pink on a V-day mani.
My base is OPI What’s with the cattitude with Deborah Lippmann Glitter in the air over. The rest is acrylic paint.

I might do another V-day mani when its actually valentines day!

1

2

Also, enjoy XO!

6 Comments on “NOTD – I love you like XO

  1. Ih, du er simpelthen så dygtig Eva🙂 Dine designs er så smukke!

    Jeg skal skrive en blog tag, på min blog en af de kommende dage. Må jeg have lov til at benytte en af dine billeder der? (Selvfølgelig fordi din blog kommer til at være en del af indlægget)

    Knus Mia
    http://www.blogaboutmia.com

Skriv et svar

