Cypern mani #1 – Simple Tribal (ver.3)

Som I nok ved, har jeg være i Cypern her i sidste uge, fra mandag(d.19) til mandag, og det var bare en super ferie. Selvfølgelig blev der lavet en fin mani inden jeg tog afsted, men den nåede jo at chippe og se grim ud, så det var heldigt at jeg havde lakker med, så jeg kunne lakere mine negle.
De næste par dage vil jeg vise de manicurer jeg havde på. Egentlig havde jeg tænkt mig at lave et indlæg med alle tre manicurer, men jeg har flere billeder til hver, så jeg synes det ville være finest med et indlæg til hver.
Første mani lavede jeg dagen før jeg tog afsted, så jeg havde fine negle til rejsen. Jeg lavede endnu en gang mine ”simple tribal” negle, som jeg synes er så fine. De er så enkle at lave og ser rigtig godt ud synes jeg.
Her har jeg brugt OPI What’s with the cattitude? (som jeg endelig har fået anskaffet mig igen. Det er en af mine absolutte yndlingslakker, så det er skønt at have den igen)
Guldlakken er Essie Good as Gold og det sorte er akrylmaning.
Og ja, den nåede altså at chippe lidt inden jeg fik taget billeder. Sådan er det 😀

De andre manicurer kommer i morgen og i overmorgen 🙂

1

2

7 Comments on “Cypern mani #1 – Simple Tribal (ver.3)

  1. Så flot! Men simpelt, ved jeg nu ikke.. hehe.. Tror ikke jeg ville kunne gøre det… Men vil helt sikkert prøve på et tidspunkt 😉

Skriv en kommentar