Cypern mani #2 – Chanel Lilis

På min ferie til cypern havde jeg taget fire af mine mest dyrebare lakker med, nemlig tre af mine Chanel’er og en YSL. Lidt risky sådan at rejse med så dyre smukke lakker, men de var alle nogle jeg ikke havde prøvet, og jeg tænkte at de ville være fine når jeg fik lidt farve.
Da min anden mani var chippet tog jeg Chanel Lilis på. Da jeg købte den sammen med Bel Argus og Azuré var jeg ikke helt sikker på, om den ville være noget for mig. Jeg synes farven var super fin, men alligevel lidt plain.
Jeg synes den var super fin da jeg fik den på. Godt nok var jeg ikke så brun, men jeg synes, at den klædte mig godt alligevel. Nå ja, min ene negl knækkede desuden, så jeg var nødt til at file de andre ned (med en lille bitte neglefil.. det fungerede ikke ret godt, men det blev gjort
Det nederste billede er nok mest rigtig i farven🙂

1

2

3

4

2 Comments on “Cypern mani #2 – Chanel Lilis

  1. Ej, hvor er den bare flot! Det første, jeg gjorde, da jeg kom hjem fra badeferie, var at ligge en koralfarvet neglelak, for, som du selv siger, så passer det bare så godt sammen med en lækker tan.🙂

Skriv et svar

