Purple Flower Explosion (water marble)

Dette er et planlagt indlæg. Jeg er på ferie i denne uge, så hvis jeg ikke svarer på kommentarer er det derfor. Jeg synes ikke bloggen skulle stå stille mens jeg er på ferie, så jeg har planlagt lidt indlæg til Jer, som I kan hygge jer med at læse og se mens jeg hygger mig på stranden i Cypern😀

For laang tid siden lavede jeg denne water marble, den første water marble som jeg faktisk fik til at se pæn ud. Dog synes jeg ikke, at jeg fik nogle gode billeder. Den var virkelig svær at fotografere, men da jeg kiggede billederne igennem igen, fandt jeg dette billede, som jeg synes er super godt. Dette var virkelig første gang jeg fik water marble til at virke. Jeg var, og er, så stolt af disse.
Det er et godt stykke tid siden jeg har lavet dem nu, så jeg kan ikke huske hvilke lakker jeg har brugt, desværre.

11

5 Comments on “Purple Flower Explosion (water marble)

  1. De er også virkelig pæne! Har prøvet det en enkelt gang. Puha. Det tager nok lidt tid før jeg tør prøve det igen😉

  2. Jeg synes, at water marble er SÅ svært at få til at se ordentligt ud. Her er det lykkedes til et 12-tal. Det ser super godt ud.

    Tak for kigget🙂

  3. Det er virkeligt flot! har selv overvejet at kaste mig ud i water marble men er ikke nået dertil endnu :p

    Nåårh jo, når du læser det her, er du så ikke sød at tjekke din mail?🙂

Skriv et svar

