NOTD – Pokémon

I fredags besluttede jeg mig for at lave Pokémon negle. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, for det er ikke fordi jeg er eller har været særlig stor fan af Pokémon. Jeg kunne godt lide at se det da jeg var mindre, men jeg har ikke været overdrevet fan af det.
Men jeg ville lave Pokémon’er på mine negle, så det har jeg gjort.

Denne manicure blev lavet i tresteps over to dage. Først lagde jeg mine basefarver, lod dem tørre, så malede jeg forskellige mønstre som baggrund, lod det tørre, malede to Pokémon’er, lod tørre og gik i seng, og lavede de to andre dagen efter.
Lidt af et projekt, men jeg er virkelig tilfreds Jeg synes, det er blevet så fine!
Jeg har laver Squirtle, Bulbasaur, Charmander (min yndlings!) og Jigglypuff.
På min højre hånd har jeg lavet Poké Balls, for at det skulle passe til temaet. Dette er så detaljeret jeg kan lave det på min højre. Og ja, mine negle på den hånd er så grimme. De peeler og knækker konstant.

Mine baser er; Sally Hansen Palm Treat (pegefinger), YSL Bleu Majorelle (langefinger), Color Club No name (pegefinger) og YSL Fuchsia NEO-Classic.
På den højre hånd har jeg brugt; IsaDora Femme Fatale (rød) og Tigers Hvide lak + sort akrylmaling.

2

3

4

1

Jeg har også lavet en lille collage med (næsten) step for step billeder.
5

16 Comments on “NOTD – Pokémon

  1. Oh
    My
    Lord!
    You are fantastic! How awesome are these? Your tutorial makes it even better and less surreal! LOVE THESE! **

  2. Årh hvor er de flotte! Dog lidt skuffet over der ikke er en psyduck!!

  3. omg, this is so awesome! I love pokémon, and I also do pokémon nail art! But yours are flawless, I’m extremely impressed!

  4. Wooow!! This is stunning! I had to show it to my boyfriend and went specially crazy when I saw your right hand! Congratulations! 🙂 Kisses,

    Cristina

  5. Pingback: 31DC2014 – #3 Yellow | Coewless nail polish blog

Skriv en kommentar