NOTD – Chanel Taboo

Forleden dag fik jeg endelig skaffet Chanel Taboo, som jeg har gået og ventet på med længsel. Jeg troede jeg skulle vente til uge 24, men den er åbenbart i nogle matas’er allerede nu.
Så jeg fik købt to styks. Lidt risky, når jeg ikke engang havde prøvet den. Men jeg ville gerne have to, for jeg var sikker på, at jeg ville elske dem.

Og det gør jeg. Jeg vidste godt, at den ikke ville se ud som den gør i flasken (hvilket lidt er en skam, for den er godt nok fed i flasken).. men den er så flot ligemeget hvad. Jeg har altid været vild med meget mørke lakker, det bliver helt magiske i solen.
Denne er bare så fin så fin!

Den var lidt tricky at fotografere, men jeg har prøvet, og synes egentlig, at jeg har fået ret gode billeder.

2

3

1

4

8 Comments on “NOTD – Chanel Taboo

  1. Den er så smuk! Jeg stod selv og kiggede på den i fredags🙂

Skriv et svar

