NOTD – Chanel Bel – Argus

Så fik jeg endelig prøvet Bel- Argus. Nu har jeg haft den i et godt stykke tid.. det er næsten kriminelt, at jeg ikke har prøvet den før nu. Jeg har jo kun brugt den i min Chanel gradient.. men det tæller ikke.

I dag havde jeg lige 15 minutter til at lave en mani, inden mor og jeg skulle ud af døren. Det gav mig desuden mulighed for at prøve min nye Poshé top coat, som alle snakker så godt om. 15 minutter (lakering og top coat) og jeg var ude af døren, og der skete ikke en skid med lakken. Såå, Poshé er vidst ret god! Thumbs up!

Tilbage til Bel Argus. Ud af Chanels tre lakker fra smmer 2013 kollektionen, var Bel Argus fra start min yndlings. Den er jo blå. Og ohmagahd, den er så fed.
Jeg troede, at jeg ville have problemer med brushstrokes/penselstrøg, men jeg synes egentlig ikke, at der var er problem. Og top coaten jævnede det fint ud. I’m in love!
Som med alle lakker med sådan en duochrome-finish, er jeg vildest med den i skyggen, hvor man rigtig kan se alle farverne. Nu er denne ikke vildt duochrome, men lidt er der da. I solen er den også rigtig fin og shimmer-y, men i skyggen er den klart flottest! Dette er tre lag.

#newfave #poshétopcoatisgreat #whyamidoinghashtags?

2

1

4

3

7 Comments on “NOTD – Chanel Bel – Argus

  1. Elsker den farve! Den passer vildt godt til dig!
    witherly.wordpress.com

Skriv et svar

