NOTD – Chanel Peridot (+stamping)

Årets første manicure skulle jo være lidt speciel, ikke?
Til dem af jer der ikke ved det, så vandt jeg den konkurrence jeg deltog i på Instagram, den hvor jeg deltog med mine flamingonegle. Præmien var vildt lækker, så det var virkelig fedt at vinde!
Præmien bestod bla. af Chanels Peridot, som alle vidst efterhånden kender. Jeg havde den ikke, heller ikke en af dens dupes, så det var jo fedt!

Jeg synes den er super skøn! Jeg elsker den guld/grønne douchrome. Det er virkelig virkelig flot. Jeg er nu vild med Chanel neglelakker.. Bortset fra at de er svære at holde i hånden til billeder ;D

Jeg prøvede også at lave lidt slangeskinds-stamping. Jeg brugte XL plate D og Wet n Wild Black Creme. Jeg synes det ser ret cool ud.

3

4

2

1

7 Comments on “NOTD – Chanel Peridot (+stamping)

  1. Var ikke helt overbevist med bare fargen, men med stampingen ble den råkul!

Skriv en kommentar