Gæsteblogger hos Myawesomebeauty!

Jeg er gæsteblogger på en af mine absolutte yndlingsblogge idag, nemlig Myawesomebeauty. Sophie Halat spurgte mig om jeg ville lave et gæsteindæg til hendes blog mens hun er i USA, og det ville jeg selvfølgelig gerne! Hendes blog er så skøn, hun laver de flotteste manicurer og hun er bare rigtig sød!
Så smut hen til hendes blog og se hvad jeg lavede til indlægget, KLIK HER
Og husk at følg hende når I nu er der… Det vil I ikke fortryde!🙂

gu

3 Comments on “Gæsteblogger hos Myawesomebeauty!

Skriv et svar

