#2 It’s Christmas! – Polkagris watermarble (Candy Cane)

I går fik jeg endelig lavet min første sucessfulde watermarble, hvor lakkerne faktisk spredte sig ordentligt i vandet, og det fungede rigtig godt. Jeg kan kun få det til at virke med vand på flaske, hvilket vi tilfældigvis har herhjemme i øjeblikket. Jeg valgte at lave noget simpelt, netop fordi jeg er nybegynder, og lige skal lære at arbejde med watermarbles.

Så jeg har lavet polkagris-negle… eller Candy cane negle (Som jeg skrev sidste år, så kan jeg meget bedre lide det danske navn!)

Til min water marble har jeg brugt Illamasqua Schorch, A England Perceval, Sally Hansen Pedal to the metal og hjemmelavet holo top coat.

Jeg har desuden fået min lightbox idag! Jeg skal stadig lære hvordan jeg tager helt optimale billeder i den, for lige nu er det ikke helt godt. Men jeg er glad for den.

1

2

3

Disse to er taget i lysboksen. De er ikke vanvittigt gode.. men jeg skal lige øve.

5

4

9 Comments on “#2 It’s Christmas! – Polkagris watermarble (Candy Cane)

  1. Så utrolig fine! Relativt enkle regner jeg også med? Hvordan har du lagd en holo topplakk? Bare blandet en vanlig lakk med en holografisk?

Skriv en kommentar