NOTD – Sally Hansen Pumice

I vil jeg vise endnu en lak jeg fik tilsendt at Mildh Beauty Press. Denne var ved første øjekast min yndlings. Også selvom jeg havde fået en masse flotte glitter lakker, så var det denne der fangede mit blik.
Sally Hansen Pumice, en super flot sart mint/lys sea green farve. Den er lidt grå/grøn og meget sart i farven… og jeg elsker det. Den er simpelthen så flot og klædelig!
Dette er første gang jeg prøver en lak fra Sally Hansen complete salon Manicure serien, og jeg er imponeret. Som I måske ved, så er jeg vild med brede børster (som IsaDoras!), og børsten i denne var fantastisk! Virkelig lækker og bred. Og konsistensen på lakken var super god.
Jeg er helt vild med denne lak!

Som sagt, udenfor er en bit*h lige nu, men jeg har bestilt en light box, så forhåbentlig kan jeg alligevel få taget nogle gode billeder her i vintermånederne.
Så idag er det kun et billede, fordi det er det eneste der blev godt🙂

Pumince er en Limited Edition lak som kan fås nu og ca. 3 måneder frem i Matas til 89,95kr.

1

5 Comments on “NOTD – Sally Hansen Pumice

Skriv et svar

