NOTD – “Lady of the night” Tribal (Inspired by wearsin Leggings)

Jeg synes det var lidt tid siden jeg havde lavet noget nail art, så forleden lavede jeg igen en manicure inspireret af et stykke tøj fra Iwearsin. Dette er inspireret af mine Lady of the night legginggs.
Den mørke orange/nude skulle have lignet basefarven, men den blev lidt for mørk kan jeg godt se. Men jeg synes nu ikke det ødelægger designet. Og den grønne er for lys i forhold til på leggins’ne, men jeg synes det er fint.
Jeg er godt tilfreds!🙂. Jeg er så vild med det print!
Som jeg skriver i stort set hvert indlæg, ikke vildt gode billeder. Jeg ville have taget billeder i min lysboks, men de bliver ikke så gode. Så jeg smuttede udenfor og fik nogle okay billeder. Men hold nu op jeg glæder mig til forår så jeg kan tage gode billder. Jeg elsker vinter, men det er altså ikke til at tage neglebilleder om vinteren.

4

3

6

5

11 Comments on “NOTD – “Lady of the night” Tribal (Inspired by wearsin Leggings)

  1. once again, you blow me away… your talent is so visible in this manicure of yours, love it😀

Skriv et svar

