NOTD – Candy canes and gingerbread men

Forleden havde jeg endelig lidt motivation til at lave julenegle! Det var godt nok også på tide!
Jeg har bare slet ikke været motiveret, og så er det jo ikke sjovt at lave negle.
Men jeg har fået lavet disse som jeg synes blev rigtig fine.
Min base er CND Winter Glow. Til mine Polkagris negle har jeg brugt China Glaze Just Be-Claws. Striberne er lavet ved hjælp af SnailVinyls vinyler.
Jeg synes det blev en rigtig fin mani. Polkagrisene var ret flotte til at starte med, men så tilføjede jeg China Glaze lakken på den, og så blev de lidt grimme, men sådan er det.
__________________
The other day I finally had some motivation to do some christmas nails! It’s about time too!
I just haven’t been motivated, and then it’s just not fun doing nails. But I did these that I think are really cute.
My base is CND Winter Glow. For my candy cane nails i used China Glaze Just Be-Claws. The stripes are made with SnailVinyls vinyls.
I think it’s a really pretty mani. The little candy canes were actually really pretty at first, but then i decided to dd the china glaze polish to them, and then they got a bit smudged and ugly, but that’s okay.

3img_11152img_1140

Skriv en kommentar