NOTD – Grey christmas socks

Forleden fik jeg nogle fine julesokker af min mor, og jeg blev selvfølgelig straks inspireret til at lave en manicure inspireret af dem.
Så det kom der denne lille mani ud af. Jeg hader mine negle i øjeblikket og har faktisk slet ikke lyst til at lave noget på dem, så mit håb om mange jule manis i år bliver nok ikke til noget.
_______________
The othr day I got some christmas socks from my mom, and I was immediately inspired to do a christmas mani inspiret by them.
So i did this littl mani. I hate my nails at the moment and I actually don’t even want to do anything on them, so my hope of doing mani christmas manis this year probably won’t happen.

img_0745img_0754

Skriv et svar

