31DC2015 #28 Inspired by a flag

Vil I vide hvor mange gange jeg har forsøgt at lave en mani til dette tema? FIRE! Ja, jeg har været igennem tre mislykkede forsøg på at lave en flag-mani, og endte så med denne fjerde, som jeg heller ikke synes vildt godt om. Jeg ville først have lavet et af New Zealands nye flag – det kiksede. Så ville jeg lave Albaniens flag – det blev så grimt. Så tænkte jeg at jeg ville lave noget med Japans flag – det ville bare ikke funke. Så jeg endte med det britiske flag. Denne mani er inspireret af Veryemily som lavede en super fin pastel version ad Union Jack. Jeg valgte nogle andre farver, og selvom jeg synes farverne er ret fine dammen, så synes jeg ikke designet blev særlig flot. Det ser i hvert fald ikke godt ud når jeg prøver at sætte mine negle sammen så det ligner flaget, så derfor er det bare et lidt mere abstrakt udtryk på billedet.
Min base er OPI My Dogsled is a hybrid. Holoen er China Glaze Not in this galaxy.
_______________
Do you want to know how many times I’ve attempted to make a mani for this theme? FOUR! Yes, I’ve been through three failed attempts to make a flag mani and ended up with this fourth one that I still don’t think is that pretty. At first I wanted to make one of New Zealands new flags – it failed. Then I wanted to do Albania’s flag – it looked SO bad. Then I thought I would do somethig with Japans flag – it just wouldn’t work. So I ended up with the British flag. This mani is inspired by Veryemily who made a super pretty pastel version of Union Jack. I chose some other colors, and while I think the colors are pretty together, I don’t think the design is that pretty. It doesn’t look good when I try to line up my nails to look like the flag, so it’s more of an abstract look on the picture.
My base is OPI My dogsled is a hybrid. The holo is China Glaze Not in this galaxy.

1

Skriv et svar

