31DC2015 #27 Inspired by artwork

Dagens tema er inspireret af kunst. Jeg har valgt at lave en mani inspireret af Starry Night af Van Gogh. Jeg har set mange lave sådan en mani, og tænkte det ville være sjovt selv at lave en. Det er IKKE nemt. For at få det rigtige look skal man have en masse farver og bruge dem i små strøg. Jeg synes mit resultat er blevet super fint, selvom der ikke var plads til det hele.
Den blå lak er min yndlingslak, Essie Aruba Blue med matte top coat.
___________
Today’s theme is Inspired by artwork. I chose to make a mani inspired by Starry Night by Van Gogh. I’ve seen many do such a mani, and I thought it would be fun to try and make one myself. It is NOT easy. To get the right look you have to use a lot of colors and to a lot of small strokes. I think my result is super pretty, even though I didn’t have room for everything.
The blue polish is my favorite polish, Essie Aruba Blue with matte top coat.

2

1

9 Comments on “31DC2015 #27 Inspired by artwork

Skriv et svar

