NOTD – Summer aztec nails + tutorial

Det er et godt stykke tid siden jeg sidst har lavet aztec negle, så det havde jeg simpelthen lyst til. Jeg startede ud med at lave en gradient, som jeg synes blev super fin (jeg viser den for sig selv i næste indlæg). Til min gradient har jeg brugt fire Nailstation lakker: Emirati Lady, Guimauve, Sugar-free og Lightening lemon.
Jeg havde egentlig en idé og en inspiration bag designet, men da jeg lavede det føles det bare mere rigtigt at lege lidt med det, så derfor blev det slet ikke som min inspiration. Hvilket jo er ret sjovt. Jeg synes det blev ret fint. Jeg har også lavet en tutorial 🙂
______________
It’s been quite a while since I’ve last made an aztec mani, so I wanted to do that. I started out with a gradient that I think turned out really pretty (I’ll show it alone in the next post) The gradient is made with four Nail station polishes: Emirati Lady, Guimauve, Sugar-free and Lightening lemon.
I actually had an idea and an inspiration behind this design, but when I was doing it, it just felt more right to play around with it, so therefore I didnt turn out as my inspiration. Which is kinda fun. I think it turned out pretty. I also made a tutorial 🙂

5

4 Comments on “NOTD – Summer aztec nails + tutorial

Skriv en kommentar