NOTD – Neon damask

De seneste par dage har jeg haft denne orange neon lak på. Jeg har gået og overvejet hvad jeg skulle lave på dem, men har ikke rigtig kunne finde ud af det. Igår lavede jeg så et damask print på den ene finger, og det fejlede lidt. Så idag prøvede jeg at redde det. Jeg synes det fungerede nogenlunde.
Jeg tilføjede også nogle prikker på de andre negle, for at gøre manicuren komplet.
_________________
The last couple of days I’ve been wearing this neon orange polish. I’ve been wondering what to put on it, but I couldn’t figure it out. Yesterday I did a random damask print on onw nail, and it kidnda failed. Today I tried to fix it a bit, and It worked out okay. I also added some black dots to the other nails to make the mani complete.

1

2

3

3 Comments on “NOTD – Neon damask

Skriv et svar

