ILNP – Luna

Jeg har efterhånden fået prøvet en del af de ILNP Ultrachrome flakies jeg har fået, og dem jeg har prøvet har jeg lagt på forskellige måder. Jeg har prøvet en af den alene, og over mørke baser med båe ét og to lag. Så jeg ville prøve over en lys base med denne lak, for at se hvilket resultat det gav.

Her har jeg brugt min yndlings off white base nemlig Dance Legend 322. Ovenpå har jeg lagt ét lag ILNP Luna… og jeg er vild med resultatet. Overraskende nok, for det troede jeg ikke, at jeg ville være. Men jeg synes det ser så flot ud. Jeg tror også det kan være fordi Luna nok er en af mine yndlings ud af de Ultrachrome flakies jeg har prøvet. Der er så mange farver i og det er bare så flot! Fuchsia, lilla, turkis, og orange. Elsker det!
__________
I have tried quite a lot of the ILNP Ultrachrome flakies I recieved, and the ones I tried I’ve used in different ways. I tried one on it’s own, and over dark bases with one and two coats. So with this one I wanted to try it over a light base to see that result.

Here I used my favorite off white polish, Dance Legend 322. On top I put one coat of ILNP Luna… and I’m crazy about the result. Which is surprising, cause I didn’t think I would be. But I think it’s so pretty. I also think its because Luna is one of my favorite of the Ultrachrome flakies I’ve tried. Theres so many colors in it and it’s just so pretty! Fuchsia, purple, turquoise and orange. Love it!

1a

4a

2a

3a

4aa

6 Comments on “ILNP – Luna

  1. Woow!! It IS so magical and enchanting…drool. I learned a new word today which is “ultrachrome”, it sounds FANTASTIC!! 😀

Skriv en kommentar