ILNP – Gaia

I dag har jeg endnu en ILNP Ultrachrome lak at vise Jer. Faktisk to, for indlægget efter dette er også en ILNP Ultrachrome.

Her viser jeg ILNP Gaia over Chanel Magic Chanel Magic er en mørkeblå base). Det er kun et lag Gaia over basen. Jeg tænkte at den ville passe perfekt til Gaia, og det synes jeg den gør. Gaia har ikke et lige så vildt farveskift som de andre ILNP Ultrachromes, men jeg synes den er super flot alligevel. Jeg synes virkelig at de flakies skinner flot på basen!🙂
__________________
Today I have another ILNP Ultrachrome polish to show you. Actually two, cause the post after this one will be about another ILNP Ultrachrome.

Here I’ll show ILNP Gaia over Chanel Magic (Chanel Magic is a dark blue base). This is only one coat of Gaia over the base. I thought Magic would be a perfect base for Gaia, and it is. Gaia doesn’t have as crazy a color shift as the other ILNP Ultrachromes I’ve tried, but I think its super pretty anyway. I really think the flakies shine in such a pretty way on the base!🙂

2 4 1 3


Polish recieved for review

One Comment on “ILNP – Gaia

Skriv et svar

