NOTD – Aztec tape design

Det var godt nok lang tid siden jeg havde lavet et tape design, så det fik jeg gjort igår. Det er simpelthen så sjovt, så det er helt klart noget jeg skal til at gøre mere.
Dette tapedesign er inspireret af Dressedupnails. Hun laver virkelig de fedeste negle! Så smut hen og tjek hende ud.
Hun har for nylig lavet de fedeste negle, som jeg simpelthen var nødt til at prøve. Jeg valgte nogle farver lig hendes, men jeg har sat stripingtapen anderledes, så det ikke blev helt ligesom hendes. Jeg synes nu stadig at hendes er pænere, men jeg synes mine er blevet super fine!

Jeg har brugt YSL Dore Orfevre, som jeg ikke er specielt vild med. Det er en utrolig streaky lak. En skam, for den er så smuk i flasken. Men jeg synes den fungerer godt i dette design. Den grønne er Nilens Jord 692 som er en smuk armygrøn. Desuden er designet lidt Nilens Jord agtigt, ikke?
Jeg elsker dette. Det skal helt klart prøves igen! 🙂

1

2

Jeg gjorde endda dette på min højre hånd. Og jeg er ret stolt af mig selv. Jeg laver aldrig designs på min højre hånd, så at dette faktisk kom til at se godt ud, det er jeg stolt over. Og ja, min højre hånds negle er ikke specielt kønne. De knækker oftere end dem på min venstre hånd. Men jeg er faktisk også kun lige begyndt at bekymre mig om min højre hånd. Før i tiden gad jeg den ikke rigtigt, men det kan man næsten ikke tillade sig som negleblogger. Så nu ser jeg lidt mere til den ;D
Haha.. det ligner slet ikke at den hånd tilhører mig. Den er ikke særlig køn. Men, I får den nu at se alligevel.
forhåbentlig er den kønnere i slutningen af 2013.. jeg holder jer opdateret 😉

3

Nilens Jord neglelakken tilsendt af PR firma

24 Comments on “NOTD – Aztec tape design

  1. you should start to write in english too. your designs are breathtaking but i want to be able to read the captions as well. pretty please? 🙂

    • use google chrome as browser, it has this otion for automatic language translation. Its how i read this.
      oh, and those nail are beautiful! im amazed!

  2. Haha, du gad simpelthen ikke din højre 😀 Men nu blev det for meget for dig at den blev ved at forfølge dig 😉
    Utrolig flot farvekombi og design!!

    • Nej, for den er grim i forvejen, så der er ikke rigtig noget at gøre ;D! Og ja, den forfølger mig, så jeg er nødt til at gøre noget ved den jo! 😀
      Tak!

  3. Det er super flot. Lader du den øverste neglelak tørre inden du piller tapen af? Jeg har været ved at få så skarp en kant som du får, når jeg laver designs som dette.
    Kh Louise

  4. Hvordan kan du få de spidser med tapen, klipper du den til???
    Kan du ikke på et tidspunkt tage billeder under processen, syntes simpelthen det er så flot, men har svært ved selv at lave det.. 😉

    Btw, ELSKER det her, mega flot! 😀
    Mvh, Ida

    • Det er utrolig svært at forklare. Jeg har en anden tape mani i tankerne, og der skal jeg nok lave en tutorial 🙂
      Mange tak!

  5. It’s really a shame that I didn’t know your blog sooner ! I love what you do 😀
    This manicure is amazing but you had a lot of patience to align the tape ! ^^

    • Haha, thanks!
      Yeah, it did take some patience. I am pretty perfectionistic, so they had to be placed exactly how I wanted them ;D

  6. Så utrolig stilig det ble! Jeg elsker tape manis, men det er sjelden jeg har tålmodighet til det selv.

  7. So, so, so beautiful. My favorite nail tape design yet. I tried your design on my nails (which are shorter and about 139045029384023984 times less lovely) and only barely succeeded. I’m putting the picture on my blog (which MAYBE 4 people have read) with credit to you, just so you know, if that’s okay!

Skriv en kommentar