NOTD – Blå gradient

Denne gradient skulle faktisk have været basen til en water spotted manicure jeg havde tænkt mig at lave. Hvis I ikke har set Cutepolish’ water spotted tutorial, så burde I se den på hendes youtube channel. Det er super smart… hvis man kan finde ud af det. Det kunne jeg ikke. Så efter et par forsøg gav jeg op.

Heldigvis fik jeg taget billeder af min gradient før jeg begyndte at eksperimentere med water spotted.
Jeg synes denne gradient er så fed. Jeg blev så glad for den. De tre blå lagger jeg har brugt er Chanel Coco Blue(lyseblå), Essie Aruba Blue (Mellemblå) og Essie Midnight Cami.

1

2

Ja, billederne ligner lidt hinanden.. I know🙂

13 Comments on “NOTD – Blå gradient

  1. Wow, fantastisk.
    Jeg har også lige fået skaffet mig Aruba blue, det kunne være at jeg skulle prøve noget lignende🙂

    • Her brugte jeg en makeupsvamp (som er de bedste til det). Normalt bruger jeg dog en køkkensvamp, og de fungerer også fint🙂

Skriv et svar

