NOTD – Kleancolor City Never Sleeps

Jeg har været MIA her i denne uge, men jeg har ikke haft den bedste uge, neglemæssigt.

Anyways, i dag vil jeg vise jer endnu en af mine Kleancolor neglelakker, nemlig City Never Sleeps. Dette er en super funky glitter neglelak, med små blå glitters og store glitters i lilla, pink og guld.
På disse billeder er der lagt to lag over sort. Jeg synes, at det ser ret fint ud, desværre skallede den ret hurtigt af (så jeg har den ikke længere på)
Jeg fik heller ikke lagt den vildt godt på.. ah well, here it is:

3 Comments on “NOTD – Kleancolor City Never Sleeps

  1. Hvor køber du dine Kleancolor? De laver ikke international shipping på deres hjemmeside jo :-(((

  2. Den er superflot, hvor har du købt den henne?
    Jeg har lige været to uger i USA og er temmelig skuffet over hvor FÅ lakker jeg har købt med hjem. KUN 7 stk. Det er jo nærmest ingenting! Jeg fandt ikke rigtig nogen fede farver som ikke lignede noget jeg havde i forvejen, suk.

Skriv et svar

