Haul!!!! og NOTD

Gæt hvad jeg har fået i dag?!!!

MINE NEGLELAKKER. Helt ufatteligt. Jeg bestilte dem for en uge siden, og nu er de her allerede! God, jeg fik næsten et helt chok da postbuddet kom med en pakke, og da jeg så fandt ud af at det var mine lakker, flippede jeg helt ud og begyndte at ryste. Hvor heldigt er det ikke lige, at jeg er hjemme i dag!?
Så jeg flåede selvfølgelig næsten pakken op, ude på badeværelset, for Lea var i bad og ville også se med. Og wow wow wow, mine lakker er SÅ flotte. De var desuden pakket rigtig godt så de ikke kunne gå i stykker, så jeg skal helt sikkert bestille derfra igen (Nailetc.com).
Så gik jeg ind til spisebordet for at dele dem op i kollektioner, og for bare at kigge på dem. De er virkelig flotte! 24 vildt skønne neglelakker, og jeg fortryder ikke en eneste!

Selvfølgelig skulle jeg prøve en af dem, så jeg bad Lea om at blande dem, og så skulle jeg vælge med lukkede øjne. Først trak jeg en neon, men jeg er ikke i humør til neon just yet, så vi tog alle fra poolside kollektionen væk, og så trak jeg igen, og heldigvis var det en af dem jeg har været helt vild for at prøve!

Nå men anyways, lidt billeder 🙂

Tjek dem ud! Hvor nice er de ikke lige. Jeg er vild med dem alle sammen. Jeg glæder mig så meget til at få min nailpolish rack, så de kan blive stillet rigtig flot op 🙂

Nu til dagens neglelak, som er sååå lækker. Jeg trak Something Sweet fra China Glaze Up and away kollektionen, og den har jeg været så spændt på at prøve. Det er en super flot baby pastel lyserød, som tørrer lidt mørkere end i flasken. Jeg synes den var ret svær at lægge på, men jeg har prøvet så godt jeg kunne. På billederne har jeg 2-3 lag, på nogle fingre var jeg nødt til 3 dag det ikke var helt kønt.
Men jeg synes det er en virkelig flot neglelak!
Desuden er den præcis samme farve som Sex and the city boksen. Vi har nemlig set Sex and the city idag, og så lagde jeg lige mærke til det. Ret fedt!

8 Comments on “Haul!!!! og NOTD

  1. Hej.

    Har du ikke et link til sælger? Hvad kom du af med for alle de lækre neglelakker og røg du igennem tolden?

    Heidi

    • Nå ja nogle gange hjælper det at læse videre 🙂
      Men er stadig nysgerrig om du røg i tolden?

  2. Haha, ja det hjælper nogle gange 😀

    Som skrevet bestilte jeg fra http://www.Nailetc.com, en super fed side, som har en masse af de kendte neglelakker, til ikke så voldsom en pris. Desuden gik der kun en uge inden jeg fik pakken. Virkelig hurtigt! 🙂

    I alt kostede de vel omkring 1000 kr, lidt over. Og heldigvis, HELDIGVIS, var der ikke told på :D. Nogle gange har man bare lov til at være heldig ;D

    • Den er virkelig flot, selvom jeg ikke er voldsomt meget til lyserøde lakker.. Selvom det er dem jeg har flest af :). Men den er ret sød :D! Øhm, nemathuske? 🙂

      • jeg skulle have et navn der var nemt at huske, i know, i suck, ville gerne have heddet hjorten, aber nein..

    • præcis, lidt klog er jeg 😉

Skriv en kommentar