NEGLELAKKER! <3

Jeg har fået bestilt neglelakker nu! Det har været én af de ting, jeg har glædet mig mest til at bruge penge på, og nu har jeg så brugt 1000 kroner på en masse lækre neglelakker!!

Egentlig bestilte jeg for et stykke tid siden hos Transdesign, men dér blev min ordre slettet, forbi de ikke kunne sende farlige ting med den shippingmetode jeg havde valgt.. og man kunne altså ikke vælge andre. Så jeg ledte efter en side hvor det var ligeså billigt, hvilket ikke kunne findes, så jeg fandt et sted der var lige så godt, Nailetc.com. Lidt dyrere, men what the hell. Nu har jeg fået bestilt, og lakkerne er allerede blevet sendt!!

Her er en liste over hvad jeg har bestil der fra:

CHINA GLAZE UP AND AWAY COLLECTION
upandaway.jpg China Glaze Spring 2010 image by marz6961
Nok de lakker jeg er mest spændt over at få. Jeg har været foresket i dem, lige siden jeg så dem første gang. De er så flotte og forårsagtige!

CHINA GLAZE POOLSIDE COLLECTION

Super fed kollektion! De bliver sjove at prøve.. ja, sjove!

SHREK COLLECTION


Jeg synes hele Shrek kollektionen er så sød! Det er nogle virkelig skønne farver! Men jeg har kun bestilt tre, da de andre minder om nogle farver fra Up and away kollektionen. Så jeg har bestilt Ogre the Top, Who the Shrek are you og whats with the cattitude. Super dejlige farver!

[OPI1.jpg]
ABSOLUTELY ALICE. YES. De havde den faktisk på denne side, hvilket de ikke havde på transdesign. Den er bare smuk! wow.

[opi2.jpg]
Off with her red. Jeg har ingen røde lakker, så jeg glæder mig til at få denne. Den er jo også fra alice in wonderland kollektionen, så det er jo nice!


Opi Samoan sand. Jeg vil gerne have en nude lak. Det synes jeg er flot. Så denne glæder jeg mig også til at få!

Desuden bestilte jeg også nogle ting for Lea.


Essie Mint candy apple. Nice! Jeg håber jeg kan få lov til at låne den 😉


Essie Wedding 4pc mini cube

Så wow, det er mange ting, men jeg har også ventet længe på at bestille det. Nu skal jeg bare have købt mig en neglelaks rack, så jeg har noget ordentligt at stille mine nye lakker på :D.
Det bliver skønt at få dem!

8 Comments on “NEGLELAKKER! <3

  1. Er det ægte OPI de sælger? Der er så mænge der sælge fake OPI at det er svært at finde ud af, virkelig ærgerligt for det er super gode lakker!

  2. I really like what you guys are usually up
    too. This type of clever work and exposure! Keep up the superb works guys I’ve added you guys to blogroll.

  3. Sig miig hvor meget er portoen på det, for er blevet helt vild med OPI siden jeg var i USA 🙂

Skriv en kommentar