Nail art March 11 – Neons

Så blev det tid til Nail art March dag 11 hvor temaet var Neons. Lidt tidligt at bringe neon lakkerne frem, men det er bare iorden!

Jeg valgte at lave neon drips. Det er længe siden jeg har lavet en drip manicure, så jeg synes det kunne være sjovt. Jeg har tilføjet en kant af guld rundt om dem, og jeg synes det giver dem et utrolig cool look!
Er super godt tilfreds med dem! Jeg synes de er rigtig sjove. Jeg kan godt lide hvordan neonlakkerne står ud mod det hvide, og guldkanten giver bare lige det ekstra.

(Det er først efter nu jeg har set, at sidste tema i Nail art march er Drips… ups. Så må jeg finde på noget lidt anderledes til dér)
__________________
Now it’s time for Nail art March day 11 where the theme vas Neons. A little early to bring out the neons but that alright!

I chose to do neon drips, It’s been a while since I did a drip manicure, so I thought it could be fun. I added a rim of gold areound the drips, and I think it gives them a really cool look!
I’m super happy with these. I think they are really fun. I like how the neon stands out against the white, and the gold just adds that little something extra!

(I only just saw, that the last theme in Nail art March is Drips… oops. I just have to figure out something a little different for that then)

2

1

3

4 Comments on “Nail art March 11 – Neons

Skriv en kommentar