Nail art March 8 – Candies

Dag 8 i Nail art March var Candies, candy. Et tema der faktisk var lidt svært synes jeg. Det svære bestod i, at finde på slik at lave. Jeg ville neglig lave små stykker forskelligt slik på hver negl, og det skulle også være noget der ikke var for svært at lave.
Jeg har faktisk kun lavet slik på to af neglene. Tommel og ringfinger har fået sugar crush lak på (fordi.. helt ærligt, det var jo oplagt).

Jeg har lavet en meget subtle gradient af Illamasqua Milf og Ciaté Pepperminty. Sugar Crush lakken er IsaDora Turquoise Crush.
Af slik har jeg valgt at lave en slikkepind, sweethearts, en lille karamel, m&m’s, en marsbar og toffifee (som jeg synes er de fineste!) På lillefingeren har jeg, meget kreativt I know, skrevet “Candy” fordi jeg løb tør for idéer.

Jeg kan godt se, at i nogle vinkler, så ligner det, at der står “Andy” på lillefingeren. LOL.
_______________________
Day 8 in Nail art March was Candies, candy. A theme that was actualy a bit hard I think. The hard part was choosing what candy to draw. I wanted to make smalle pieces of different candy on each nail, and it had to be something that wasn’t to difficult.
I actualy only made candy on two nails. Thumb and ring finger got two coats of a Sugar Crush polish (cause.. come on, that was just an obvious choice)

I made a subtle gradient using Illamasqua Milf and Ciaté Pepperminty. The Sugar Crush polish is IsaDora Turquoise Crush.
The candy I made is a lollipop, sweethearts, a little toffee, m&m’s, a mars bar and Toffifee (those are the prettiest I think!) On my pinky I, very creatively I know, wrote “Candy”, cause I ran out of ideas.

I realize, that in some angles, it looks like it says “Andy” on the pinky. LOL.

4

1

2

3

10 Comments on “Nail art March 8 – Candies

  1. Hold nu op, hvor er det flot! Jeg bliver så imponeret af dine evner hver gang, jeg kan slet ikke forstå, man kan lave sådan noget!

  2. Super flotte negle, det er så sindsygt som det ligner malerier på negle🙂

Skriv et svar

