Jolly Holidays #4 – Christmas Fair Isle inspired by Iwearsin leggings)

Hej alle sammen. Længe siden! Super meget glædelig jul. Jeg håber I har haft en dejlig juletid.

Denne mani er lavet for noget tid siden, men har ikke haft tid til at poste billeder endnu. Jeg har endnu en gag ladet mig inspirere af et par af mine Iwearsin leggings. Denne gang er det ikke en præcis efterligning, for det var lidt svært, men har lavet det så godt jeg kunne. Synes de er blevet super gode!
Min base er hvid lak blandet med en smule beige og gul. Desværre blev den ikke rigtig den farve jeg ville have, men det er okay.
Lidt små fejl her og der, som jeg prøvede at rette efter den matte top coat.
Den guld lak er IsaDora Gold Crush, som jeg synes passede så fint til designet.

6

1

5

3

2

4

IsaDora lakken er tilsendt til anmeldelse

11 Comments on “Jolly Holidays #4 – Christmas Fair Isle inspired by Iwearsin leggings)

  1. Bonjour,
    C’est bien dommage que vous n’écriviez pas en anglais.
    Claire (France)

  2. Lovely, a more romantic version of the blue sweater mani. I don’t know which I like best. Perfect work, always very precise!

  3. Hej Eva
    Eg elsker dine iwearsin leggins. Jeg kunne godt selv tænke mig nogle men hvordan for du den fra USA uden at betale den helt vild dyre told eller betaler du bare told😊😊
    Hilsen Line<3

  4. Oh girl! Please tell me the name of this nude nail polish (your base) I love it almost as much as the reindeer! ❤

Skriv en kommentar