2013 – Favorite nail polishes!

Så er det skam blevet tid til at lave et indlæg om årets favorit lakker. Jeg laver sådan et indlæg hvert år. Det er sjovt at se tilbage på hvilke lakker det har virkelig har gjort indtryk. Jeg har mange, faktisk 15 på collagen, og det er faktisk flere favoritter, men har ikke billeder af dem uden nail art, så det er disse 15 som jeg viser nu.

Som altid vil jeg lige nævne, at denne collage ikke indeholder mine absolutte favoritter, såsom Essie Aruba Blue, Essie Sand Tropez , OPI Mermaids tears osv.

Kan I se, at jeg har nogle favoritfarver?😀

I spørger bare om farvernes navne hvis der er nogle I er interesserede i!🙂

lakker

2 Comments on “2013 – Favorite nail polishes!

Skriv et svar

