NOTW – Wooden tribal (Inspired by Ipad Cover and Chelsea Queen)

HEJ! Længe siden. Jeg har haft travlt med livet, så jeg har ikke haft meget tid til at lave nye negle og poste på bloggen. Jeg har i de sidste tre måneder været i praktisk i en SFO, og blev lige færdig her i fredags, så forhåbentlig får jeg lidt mere tid nu. Jeg er jo også igang med NaNoWriMo, som jeg har nævnt FØR

I denne uge har jeg haft denne mani på. Den har faktisk holdt fint hele ugen, og det er jo dejligt, når man ikke har haft så meget tid til at lave noget nyt.
Denne mani er inspireret af er ipad cover jeg fandt på nettet. Manicuren er også til dels inspireret af den fantastiske Chelsea Queen. Den manicure hun har lavet er en af mine yndlings til dato, og jeg har længe ville lave noget lignende. Og så har hun en super fed tutorial til hvordan man kan lave træ på neglene. Jeg trøvede så godt jeg kunne, og jeg synes faktisk, at det blev ret godt.

Min base til dette design er FNUG It Bag. Den mørkebrune i træet er China Glaze Fois Gras og den blå/grønne er Ciaté Pepperminty. Resten er akrylmaling.
Som altid, både med mat og glossy top coat.

2

3

4

1

15 Comments on “NOTW – Wooden tribal (Inspired by Ipad Cover and Chelsea Queen)

  1. WOW This is just fantastic!
    The colors are beautiful together, the wooden texture is amazing and the entire design is making me gasp.
    I love it!

  2. Bonjour,
    Je suis désolée mais je vais commenter en français, je trouve ce nail art absoluement parfait, tout à fait à mon goût. J’aimerai voir un tutoriel. J’aime beaucoup votre travail, je suis une grande fan de votre blog.
    google translate :
    Hej,
    Jeg beklager, men jeg vil kommentere på fransk, jeg finder dette helt perfekt nail art, helt i min smag. Jeg vil gerne se en tutorial. Jeg elsker dit arbejde, jeg er en stor fan af din blog.

  3. Absolutely stunning. I still can’t believe you free hand all that. When I grow up I want to be like you… lol

  4. blue and brown is one of my favorite color combos! I love the patterns, and this has to be one of my favorites of yours! 😀

  5. Hvor er det dog et fint efterårsdesign! Ville ønske jeg havde evnerne til at lave noget i samme stil 🙂
    Hvad farver akryl vil du anbefale at man anskaffer sig i starten? Jeg tænker hvid og sort?

Skriv en kommentar