NOTD – FNUG Blitz

Forleden dag fik jeg den skønneste pakke fra selveste Charlotte Fnug Munksgaard, med en masse af hendes lakker. Jeg er vild med Fnug lakker, så det var en skøn pakke at få. Jeg troede jeg ville få jule-kollektionen, men jeg fik også en masse andre skønne lakker.

Jeg blev blandt meget overrasket da jeg fandt ud af, at jeg havde fået hendes Crinkled metal lakker som jeg har været meget interesseret i.

Idag vil jeg vise Blitz, en sølv/champagnefarvet foil/metallic lak.Det spændende ved denne lak er teksturen, som bliver kaldt crinkled metal. Dette er en af de cooleste teksturlakker jeg har set. Jeg elsker at FNUG har lavet nogle teksturlakker der ikke er de ellers så kendte “sand-lakker”. Denne er bare super fed. Jeg er totalt vild med det her look.
Den tørrer også super hurtigt, hvilket altid er et plus!🙂
Jeg glæder mig til at vise de andre Crinkled Metal lakker som hedder Moonstone og This Season.

4

1

2

3

One Comment on “NOTD – FNUG Blitz

  1. Virkelig flot neglelak! Har længe overvejet at skulle investere i et par FNUG lakker ;; og denne er helt klart til at overveje. Også virkelig flotte billeder, som altid.^^’
    ~ xx

Skriv et svar

