The New Black – Graffiti Ombré Set

For noget tid siden modtog jeg jo en pakke fra The New Black, og det er på tide, at jeg får vidst lidt mere af hvad jeg fik tilsendt fra dem.
Dette sæt prøvede jeg faktisk som det første efter jeg modtog pakken, men jeg synes ikke mine billeder blev gode nok til at vise. Efter at have kigget på dem igen, synes jeg sagtens, at de kan vises på bloggen. Ved ikke helt, hvorfor jeg ikke synes de var gode nok.

Dette er endnu et af deres ombre sæt, og dette består af en række sorte/grå/sølv lakker. I dette sæt er der helt forskellige finishes. Der er både creme, shimmer, metallic og glitter. Personligt kan jeg bedst lide ombres hvor man bruge samme type lak, og jeg kan aller bedst lide når man bruger creme lakker. Jeg synes dette look er rigtig sjovt og fint, men jeg kan nu bedst lide lakkerne hver for sig. Den sorte med sølv shimmer er super fin, og jeg er også vild med den sølv metallic.

1

2

3

3 Comments on “The New Black – Graffiti Ombré Set

Skriv en kommentar