Hallo’w Halloween #3 – Bats Galore + Tutorial

Endnu en Halloween manicure, fordi jeg slet ikke kan lade være. Det er super sjovt at lave halloween manis. Denne gang har jeg lavet en meget simpel manicure med flagermus. Orange flagermus.
Min base er Chanel magic (som vist i forrige indlæg) plus OPI Pure 18 karat white&silver leaf top coat. Jeg elsker den nye flage-top coat OPI er kommet ud med. Farven er rigtig flot, og så er den spækket med flager, ikke ligesom The Man with The Golden Gun som man skal bruge flere lag af. Med denne kan man nøjes med et. Super flot.
Først var jeg ikke så vild med de orange flagermus, men det blev jeg da jeg havde lavet alle negle færdige. Jeg synes det er super fint. Men jeg har også lavet en version med lilla flagermus og mat top coat. Jeg kan bedst lide den orange version.

1

2

3

4

6

5

Jeg har også lavet en lille video. Den er lidt ude af fokus, men man kan se hvad der sker.. lidt.
Billedet er igang med at blive ændret.

2 Comments on “Hallo’w Halloween #3 – Bats Galore + Tutorial

  1. I loveeeeeee the two manis! And the orange looks better for halloween I think! But you’ve done it in purple, and I’m so happy to see how this turned out!

Skriv et svar

