Ballroom Dance nail art

Forleden dag lavede jeg Ballroom Dance negle, fordi jeg havde set, at Neglelakkmani have en konkurrence igang hvor man kunne vinde hele Linda Johansens Ballroom kollektion. Så den konkurrence måtte jeg da være med til.

Now, jeg ved ikke specielt meget om ballroom dance, og det er ikke en af mine største interesser (for at sige det mildt) så dette var virkelig en udfordring. En sjov udfordring. Jeg vidste, at jeg ville lave noget med glitter og fine kjoler, og det synes jeg, at jeg har fået gjort rigtig fint.
Min yndlingsnegl er pegefingeren, som er den negl jeg lavede først. Jeg er helt fantastisk tilfreds og forelsket i den kjole jeg har fået lavet!

Alt i alt er jeg super godt tilfreds med resultatet. Nårh ja, og så vandt jeg endda også konkurrencen! :D. Så efter jeg fik det at vide, var jeg lidt mere stolt. Super fedt altså! Så nu glæder jeg mig til at få min præmie ind af døren, for det er godt nok nogle fine lakker der er i dén kollektion.

Motiverne har jeg sådan set bare fundet på nettet ved at søge på ballroom dance og dance og så videre, og så tegnet efter de billeder 😀

Kopi (2) af 4

1

1

3

2

6 Comments on “Ballroom Dance nail art

Skriv en kommentar