Hallo’w Halloween #2 – Halloween tribal

Forleden blev jeg inspireret af en af mine yndlings, andreitus_nails på instagram (check hende ud, hun er lidt for vild!) Hun havde lavet nogle helt fantasiske tribal negle, så selvfølgelig skulle jeg også igang. Tribals er jo nogle af mine yndlings manier, og det var noget tid siden jeg havde været igang med dét, så det fik jeg lyst til. Og for at gøre det lidt mere spændende, og passende til den Halloween, har jeg lavet det til en Halloween Tribal.
Og jeg elsker dem. Jeg elsker dem vildt meget. Jeg er så tilfreds! Jeg elsker farverne, jeg elsker mønstrene, jeg elsker halloween-motiverne. LOVE!

1

5

2

14 Comments on “Hallo’w Halloween #2 – Halloween tribal

  1. DU er VILD!!!!🙂❤
    Hvad hedder den lilla OPI?

    Har du egentlig samme mønster på den anden hånd? :O

  2. Du er jo simpelthen så dygtig! Jeg forstår slet ikke hvordan det er muligt for dig at være så præcis😛
    Jeg er også vild med dine tribals🙂

  3. I love your new Fall-ish banner! Perfect for the season. And I love this design, though I can’t decide If I prefer the glossy or matte version more…Your detailed work is always incredible.

Skriv et svar

