NOTD – Elysian Night Owl, (Inspired by…)

Forleden dag så jeg et billede af en Pumpkin ale med den fineste dåse, og jeg tænkte selvfølgelig straks “Det skal laves på neglene!”
Så det har jeg da gjort! Og jeg synes det er blevet rigtig fint. 

Dette ligner måske ikke rigtigt en ugle… det er i hvert fald ikke en sød ugle, men en ugle er det, og jeg er blevet ret godt tilfreds med den, selvom den var lidt svær at lave på grund f alle de farver. 
Jeg er rigtig godt tilfreds med månen bag uglen. Jeg synes den er blevet rigtig god!
På de andre negle har jeg bare lavet stjerner. Neglene er blevet lidt julede pga. min base-farve og stjernerne, men jeg synes det er rigtig fint alligevel. 

Min base er OPI Skyfall, en af mine yndlings efterårslakker.
Jeg har både billeder med almindelig top coat og mat top coat (fordi jeg elsker nail art med mat top coat)

3

4

2

1

9 Comments on “NOTD – Elysian Night Owl, (Inspired by…)

  1. Ej sød ser den ikke ud i hvert fald 😛 Men tror heller ik ugler er så rare igen 😀 Fantastisk nailart som altid 🙂

  2. prefer it in the matte way ! You’re so talented (I know I may sound repetitive but I don’t what else to tell you, you’re just an artist!)

Skriv en kommentar