Hallo’w Halloween #1 – Coraline

Så kom Vi til årets første Halloween mani. Vi starter tidligt ud, for jeg skal jo nå at poste lidt forskellige Halloween-negle.

De første negle er inspireret af filmen Coraline. Teknisk set er det jo ikke en Halloween-film, men den er uhyggelig og passer rigtig godt til et Halloween-tema synes jeg. Denne mani blev faktisk lavet to gange, for jeg var slet ikke tilfreds med den første gang. To af neglene var bare ikke særlig pæne. Så jeg lavede dem om, og blev ret tilfreds.
Jeg har lavet Coraline, Katten (som jeg ikke kan huske hvad hedder, det er noget tid siden jeg har set filmen), Other Mother og skrevet Coraline. På tomlen har jeg tegnet Other Mothers hånd og en nøgle, og skrevet filmens ”catch-line” ”Be careful what you wish for”.

Jeg har brugt IsaDora Wine Crush som base (med to lag top coat over, så akrylmalingen var nemmere at male på) og resten er som altid lavet med akrylmaling. Jeg har desuden tilføjet et lag mat top coat. Jeg synes nail art træder mere frem med mat top coat (og det er hundrede gange nemmere at fange det på billeder)
Først havde jeg ikke malet hvidt rundt om figurerne, men for at få dem til at stå lidt ud fra den mørke baggrund, tænkte jeg, at det var en god idé. Og jeg elsker hvordan det ser ud! Det er klart noget jeg vil bruge fremover!

Jeg er VILDT tilfreds med Coraline. Jeg synes hun er alt for sød. Jeg er ikke vildt tilfreds med Other Mother, men gad simpelthen ikke lave neglen om en gang til, så det blev bare sådan her.

Hvis I har requests til Halloween-negle, så må I endelig lægge en kommentar.. for jeg har ikke rigtig nogle idéer. Selvom der selvfølgelig nok kommer en The nightmare before christmas mani!😀

(jeg har lige opdaget, at der kun er to knaphuller i O’et på lillefingeren. Ups.)

3

2

4

1

IsaDora lakken er tilsendt til anmeldelse

8 Comments on “Hallo’w Halloween #1 – Coraline

  1. Det er jo vandvittig præcisionsarbejde det der! Hold nu op hvor er du dygtig!🙂

Skriv et svar

