NOTD – Aztec (inspired by asos ring)

Forleden sad jeg og kiggede lidt rundt på Asos, og faldt over en cool ring med Aztec print på deres marketplace. Jeg går ikke med smykker, så det var ikke fordi jeg ville købe den, men printet var så flot, så jeg blev selvfølgelig straks inspireret til at lave nogle negle.

Jeg startede ud med at lave tre striber på hver negl. Jeg har brugt China Glaze Papaya Punch, FNUG Cult look og Ciaté Peperminty. Super flotte farver sammen synes jeg. De er ikke helt identiske med dem på ringen, men jeg prøvede at finde dem fra min samling der lignede bedst.
Jeg har brugt akrylmaling til at lave mønstret. Det er kun ringefingeren der er helt inspireret af ringen. De andre er bare.. lavet sådan hen af vejen, sådan som jeg nu synes ville være pænt.

Jeg synes virkelig det er blevet vellykket. Jeg er meget tilfreds med hvor lige mine linjer er blevet! 🙂

2

3

1

4

5

7 Comments on “NOTD – Aztec (inspired by asos ring)

  1. Fantastisk! 🙂 Nu er du jo nærmest nødt til at købe ringen.

Skriv en kommentar