NOTD – Foxy Paws I’m Blue

I dag har jeg en lak fra det danske indiemærke Foxy Paws. Jeg modtog fire skønne lakker fra ejeren, Charlotte, men jeg har været så lang tid om så få swatchet og vist billederne her på bloggen. Så jeg vil lige sige undskyld til Charlotte. Jeg håber at du, og at I, nyder billederne jeg har at vise af de fire lakker. 

Den første er vidst Charlottes mest populære lak. Det er i hvert fald den jeg har set flest billeder af. Dette er I’m Blue. I’m Blue er, ligesom alle de andre lakker i Foxy Paws linjen, navndøbt efter en sang. Den er navndøbt efter den herlige sang I’m Blue af Eiffel 65

Lakken er en rigtig flot “vibrant” (jeg ved ikke hvilket ord man kan bruge på dansk) blå hololak. Holoen er rigtig svær at fange på kamera. Der er ikke vildt meget holo, men der er bestemt mere end på billederne her. 
Denne er en smule sheer, så jeg vil anbefale at lægge den over en blå base. Her har jeg lagt to lag I’m Blue over GOSH Attitude. 

Jeg synes i hvert fald at denne er super flot. Og igen, endnu flottere i virkeligheden! 

Tjek desuden Foxy Paws facebook: https://www.facebook.com/Foxypawspolish

1

3

2

4 Comments on “NOTD – Foxy Paws I’m Blue

  1. Elsker også bare Charlottes lakker!❤ De er så smukke alle sammen! Har en del fra WellNails, de er bare så flotte.. og så er de inspireret af How i met your mother😀 Den der ser virkelig flot ud! Den og The spell er på min to buy liste 😉

Skriv et svar

