NOTD – Gravity Falls

Jeg har længe ville lave disse negle, men siden min pegefingernegl ikke har været så pæn på det sidste, har jeg gået og ventet på at den blev pænere. Nu knækkede min langefingernegl så forleden og jeg var nødt til at klippe alle neglene ned. Egentlig ville jeg helst lave disse på længere negle, for så er der ligesom lidt mere at arbejde med. Men i går havde jeg altså lyst til at lave dem alligevel.

Jeg har lavet Gravity Falls negle. Hvis I ikke kender Gravity Falls.. ja så går I godt nok glip af noget, for Gravity Falls er fantastisk! Gravity Falls er en Disney tegneserie (som lige nu kører på Dianey Channel. Ja, jeg ser DC, don’t judge!) Hvis man er vild med Svampebob, og den humor der er deri, så vil man nok også kunne lide Gravity Falls. Seriøst, det er genialt!

Jeg har lavet Dipper og Mabel, Bog 3 og en af siderne fra bogen. Og så har jeg lavet Gravity Falls logoet på min tommel, hvilket var super svært, fordi det er sådan 3d.. og småt!.
Og som I kan se vender ”the googly eyes” tilbage! Yep, that’s right. Jeg brugte dem I et af mine yndlingsdesigns, Flamingoneglene, og jeg synes det var på tide at lave noget med skøre øjne igen. Og det passer perfekt til Dipper og Mabel.

Mine baser er: Essie Sand Tropez (lilefinger. Der er sponget lidt brun på), IsaDora Persian Princess (ringefinger), China Glaze Sunday Funday (Langefinger), Fnug Urban Look (pegefinger) og China Glaze Mahogany Magic (tommel)
Resten er, som altid, lavet med akrylmaling.

Jeg er ret glad for de billeder jeg har fået taget, for dér ser hudfarven god nok ud. Jeg synes nemlig at den blev lidt for lyserød (og jeg er ellers utrolig perfektionistisk når det kommer til at blande farver. De skal helst være helt præcis den farve som må det jeg kigger efter!)

2

5

3

4

26 Comments on “NOTD – Gravity Falls

  1. SYYKT bra!! Men jeg lurer på en ting; Hva har du på høyre hånden når du lager slik avansert nail art? 🙂

    • Normalt er den bare plain :). Hvis jeg har lavet mønster laver jeg nogle gange stamping på den højre hånd 🙂

  2. did you heard that? that was my jaw hitting the floor… this is one of the best manicures i have ever seen 😀

  3. Ok…. I just found Your blog and i commented further up … Now K realize You are not just a nail blogger , You are an artist, with big A ;)!!!

    I have never seen anything like this … I think I’ll just quit nails now…

    Well done, You are amazing 😉 💜

Skriv en kommentar