NOTD – PÅSKE (Easter!)

Jeg var ikke sikker på at jeg ville vise denne mani, for jeg blev ikke helt tilfreds. Men, en påskemanicure skal der til, nu når det er Påske (lidt sent, men whatever!)

Jeg er vild med mine base-lakker. Så flotte pasteller! Jeg har brugt:
IsaDora Miami Blue (lillefinger), Sally Hansen Mint Sorbet (Ringefinger), China Glaze Tart-y for the Party (Langefinger), Chanel June (pegefinger) og IsaDora Bananas! (tommelfinger)

1

2

14 Comments on “NOTD – PÅSKE (Easter!)

  1. Kære Coewless
    Jeg har et lille spørgsmål jeg håber du kan hjælpe mig med at besvare. Jeg laver selv lidt nail art, men jeg oplever ofte når jeg tager top-coat på, at det tvære min neglelak ud. De seneste negle jeg lavede, ventede jeg 20 timer med at tage top-coat på, og det tværede stadigvæk neglelakken ud. Den top-coat jeg bruger er fast dry fra OPI, og de andre neglelakker var Depend og Pieces. Jeg ved ikke om det bare er de billige neglelakker der her svært ved at tørre hele vegen igennem, men jeg oplever også det samme sker når jeg bruger OPI neglelakker.
    Jeg vil høre hvad du ville anbefale, eller hvad du selv gør når du ligger top-coat på. Jeg har været nødttil at dubbe top-coaten forsigtigt på, men jeg håber du har en anden løsning.
    Håber du kan hjælpe mig!
    De kærligste hilsner fra Sanne

    • Det er bare det værste!
      Jeg har tidligere brugt Seche vite, som egentlig godt kan trække lidt i designs. Men ellers har jeg været glad for den, hvis man bare er forsigtig. Jeg er dog begyndt at bruge en top coat der hedder HK Girl top coat, som er fantastisk til nail art og designs! Jeg har endnu ikke oplevet at den trækker i farven. Selvfølgelig skal du lige give det du har lavet lidt tid til at sætte sig, men efter et par minutter skulle du sagtens kunne lægge top coaten på. Den er super!🙂

      • Åh, jeg har også samme problem med at min top coat tværer mit negle design ud, trods jeg venter meget længe.
        Lyder mega nice hvis du har fundet en der ikke gør det!🙂

        Hvor kan man købe den “HK Girl top coat” du snakker om?🙂

Skriv et svar

