NOTD – Simple Tribal

Forleden dag havde jeg lyst til at lave lidt nail art, og fik tegnet en fin lille tegning af hvad jeg havde lyst til at lave. Halvejs stoppede jeg dog, da jeg synes det var flot allerede dér. Jeg spurgte folk til råds on Instagram, om de synes jeg skulle fortsætte, men de fleste synes, ligesom jeg selv, at der var flot som det var. Jeg lavede dog lidt ekstra på tommelfingrene som accent nail.
Og ja, for en gangs skyld har jeg lavet dette på begge hænder! Jeg er altid super stolt af mig selv når jeg laver noget på min højre hånd. Og denne gang blev det bare så flot. Så jeg er stolt. Det var slet ikke svært, da dette design består at lige linjer. Så det var ret ligetil.

Min base er Essie Sand Tropez (Seriøst min mest brugte base neglelak tror jeg!). Det brune og turkise er lavet med akrylmaling, og de sorte streger er lavet med en Urban Decay 24/7 liquid liner, da den var lettere for mig at styre end en lille pensel med akrylmaling.

Jeg har været nødt til at eksperimentere med billederne, da vejret uden for er mystisk og umuligt at få gode billeder i. Så disse billeder er taget indendørs, og jeg håber de er gode nok 🙂
Btw, jeg har knækket min langefingernegl :(. Det er ikke så tydeligt på billederne, men jeg er nødt til at kappe neglene nu. Arrrgh!

1

iui

3

22

14 Comments on “NOTD – Simple Tribal

  1. Cute nails! I wish you had included a step by step tutorial. I’d like to try this one. Did you use tape to get such perfect lines?

  2. hvor er de altså fede, elsker mønsteret, ville ønske jeg havde tålmodigheden til at lave så flotte negle 😉

    -http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk/

  3. Hvordan kan du få dine kanter ved negle båndene til at være så lige??:)

    • Jeg bruger en lille børste dyppet i neglelaksfjerner. Jeg har en video på min youtube med hvordan jeg gør (min youtube er Coewless)

Skriv en kommentar